„Letöltöttem az applikációt, beírtam a rendszámom és ennyi. Már érkeztek is az adatok a futásteljesítményről, a regisztrált óraállásról, az értéktartásról, a műszaki vizsga érvényességéről, szinte mindent láttam és még valamit, amire nem is számítottam: az autóm becsült piaci értékét. A felhasználói élmény pillanatok alatt öt csillagra kúszott fel. Nem volt kérdés számomra, ez az app tudja azt, amit ígér” – írja rólunk a Growth Magazin, majd így folytatja:
„Pintye János huszonhárom évet dolgozott egy gépjármű finanszírozó társaság digitalizációért felelős részlegénél. […] Tapasztalatát beleépítve egy termékbe megalkotta az Instacar applikációt.”
A magyarországi piacról:
„Amíg eladnak 100 ezer új autót egy évben addig 800 ezer használt autó cserél gazdát. Nem pusztán informatikai, hanem üzleti szempontból is kiaknázatlan piac, hiszen az információk mennyisége, minősége és az ezekkel való élés vagy épp visszaélés is egy olyan környezetet jelent, ahol nagyon nehéz tájékozódni, nagyon nehéz eligazodni. […]
Olyan szereplői ennek az ágazatnak, akik nem képviselik egyik fél, sem az eladó, sem a vevő érdekeit. A hitelességük matematikai modellekre építik kiszűrve az esetleges torzító faktorokat.”
A teljes cikk a Growth Magazin 2023Q2-es számában olvasható.